Dubai is geschikt voor iedereen

Ik ben op studiereis geweest naar Dubai! 5 dagen om alle ins en outs van de bestemming in ons op te nemen!

Dag 1
's Avonds vlogen we naar Dubai met KLM. We hadden geluk! We kregen een upgrade naar comfort class. De extra beenruimte merk je direct evenals de perfecte service. Een handdoekje om je handen te wassen voor het eten, een keuzemaaltijd, gratis entertainment en oordopjes, meerdere keren wat te drinken en even voor de landing nog een ontbijt. Na een vlucht van ongeveer 6 uur en 50 minuten landen we dan eindelijk op Dubai International Airport. We landde precies op tijd in Dubai, om 06.15 uur. We werden door de lokale agent opgewacht en naar ons hotel gebracht. We mochten even 2 uurtjes bijkomen voordat het programma begon.
Het eerste hotel wat we gingen bezoeken was het Movenpick Bur Dubai. Bij dat hotel viel op dat het een heel klein zwembad heeft. Het hotel beschikt over mooie kamers en maar liefst 114 kamers hebben connecting doors. Voor de rokers zijn er aparte kamers te boeken. Nadat we een kijkje hadden genomen bij het hotel mochten we de Mall of Emirates bezoeken, een prachtig winkelcentrum met een heus skicentrum. Vervolgens gingen we naar de Ascot appartementen. De appartementen zijn zeer luxe ingericht, het zwembad is erg klein en zou ik zeker niet opnoemen als faciliteit. De appartementen bevinden zich in een bewoners gedeelte van de stad. Het restaurant is zeer eenvoudig. Het eten wat wij aangeboden kregen was goed.

Dag 2

Vandaag gaan we in de ochtend een aantal hotels bezoeken en ‘s middags staat een activiteit op de planning. Hotel Movenpick was het eerste hotel wat wij bezochten. Een sprookje, zo mooi. Dit hotel heeft een kidsclub, een privéstrand genaamd Oceana Beach,
een shoppingmall tegenover het hotel en meerdere restaurants. Als je halfpension boekt mag je overal eten. Dit zijn vastgestelde menu’s. Maar je k ...